sâmbătă, 15 august 2015

Platesti una primesti doua!

Bine v-am regasit, tema acestui articol este legata de  lenjerii de pat, aceste produse ne sunt aproape indispensabile si este foarte greu atunci cand ai descoperit un site sa ramai doar asupra unui singur produs.
 
Eu am descoperit de curand magazinul online Lenjerii Pat Outlet si am ramas impresionata de numarul foarte mare de modele si de accesibilitatea preturilor platite pentru o lenjerie, tocmai de aceea am decis ca nu pot fi atat de rea incat sa nu imparta informatiile si cu voi, dragi prietene din mediul virtual, cele care ma cunosc si in realitate stiu deja cat de greu ma las multumita de un site si cat de aproape imposibil este sa il mai si recomand cuiva.
Asta sunt eu sunt o mofturoasa fara pereche, dar cu toate acestea ma mandresc cu asta, pentru ca stiu ca mereu voi face ceea mai corecta alegere. Nu stiu daca pentru prima oara la site-ul mai sus precizat m-a atras faptul ca lenjeriile sunt actualmente produse la noi în țară sau pur și simplu faptul că primesc două lenjerii la preț de una.
Și pentru ca totul să fie complet, aceste cumpărături mă pot duce sau vă pot duce tocmai la Paris, cum se face acest lucru? Păi trebuie să cumpărați minim un produs aflat la oferta 1+1 gratis si intrati in tragerea la sorti.
 
Am preluat leapsa de la Notitele Ionelei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu